Max Verstappen Japánban elsöprő teljesítménnyel győzött, de Imolában a Red Bull gumikezelése és aerodinamikai fejlesztései is kulcsfontosságúak voltak. A Red Bull javította a hátsó traktust és az oldalsó légbeömlőket, amelyek segítették kezelni a gumihőmérsékletet. A McLaren hátsó leszorítóerejét optimalizálta, de akkor sem tudott lépést tartani a Red Bullnal. A McLaren csapatvezetője elismerte, hogy Imolában a Red Bull gyorsabb volt, az aerodinamikai előny pedig a gyors kanyarokban érvényesült.”
Kapcsolódó bejegyzések
-
Oscar: Az 2025-ös év igazi bajnoki kihívója
Jolyon Palmer szerint Oscar Piastri 2025-ös szezonja igazi áttörés volt: az ausztrál hosszú ideig vezette a... -
A szörnyűségek és a feledés: Rueda emlékezetének sötét árnyékai
José Antonio Rueda többször is beszélt már Noah Dettwilerrel a két versenyző életveszélyes sepangi balesete óta. -
A volt csapatfőnök figyelmezteti Verstappent: Ne ismételd meg elődöd hibáit!
Max Verstappennek Sebastian Vettelhez hasonlóan nem sikerült zsinórban ötödször is vb-címet nyerni a Red Bull-lal, de... -
Az új korszak: Steiner szerint a Red Bull csapat nyugodtabb időszakra számíthat
Günther Steiner szerint a Red Bullnál zajló vezetői változások nem feszültséget, hanem átalakulást jelentenek, amely Laurent... -
Elindult a végjáték – More than Machine II 6. epizód
Megjelent a WRC idei szezonjáról szóló dokumentumfilm-sorozat hatodik része, melyben a Paraguayban és a Közép-Európa Rallyn... -
Binotto tervének sikeréhez Wheatley Red Bullos tapasztalata elengedhetetlen
Mattia Binotto szerint Jonathan Wheatley Red Bullnál megszerzett, bajnoki tapasztalata döntő tényező abban, hogy az Audi...